תכנון פנסיה - כיצד תגרמו לעצמאות וביטחון כלכלי בדרך הטובה ביותר?

תכנון פנסיה – כיצד תגרמו לעצמאות וביטחון כלכלי בדרך הטובה ביותר?

רבים מהצעירים היום, מכחישים או דוחקים את נושא הפנסיה, היות והם סבורים כי הפנסיה היא רק לימי הזקנה ועדיין יש להם שנים רבות עד אז, מה שמאוד לא נכון, היות ואם לא חוסכים לפנסיה מגיל צעיר היא תהיה זעומה ולבטח לא תספיק למחייה. לאור המציאות החדשה, שינויים רגולטורים ועלייה בתוחלת החיים, תכנון פנסיה לפני פרישה הינו נושא מורכב ורגיש עד מאוד. במסגרת תכנון הפרישה, יש לבחון את המצב האישי והמשפחתי של הפורשים, למשל גיל הפורש, מצב רפואי, מקורות הכנסה קיימים ועוד כמה משתנים.

כל אלה, עשויים להשפיע על ההכוונה וההמלצות למימוש כספים וניצול נכון של החיסכון הפנסיוני. הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לתזרים מזומנים בעת הפרישה. למשל תכנון פרישה באמצעות נכס מניב תהווה יתרון כפול היות ובבעלות זו של הנכס, ניתן יהיה להעבירו הלאה ולהוריש אותו לדורות הבאים.

אז למעשה כמה כסף אמור לחסוך אדם על מנת ליהנות מהחיים בפנסיה?

 הנתונים מראים, כי בחישוב גס, על כל  200,000 ש"ח, אשר נחסכו מאדם שעבד שנים רבות במקום עבודתו, הוא יקבל 1,000 ₪ בפנסיה החודשית. יש שנבהלים מהנתונים ורצים ליועץ פנסיוני וותיק, שיוכל לייעץ להם לחיסכון שיניב להם פנסיה, או כאלה שעדיין עובדים וכבר חישבו את הסכום שיקבלו בפרישתם לפנסיה, אך יש כאלה שהם חכמים יותר ומתבססים על תכנון פנסיה באפיק אחר- השקעה בנדל"ן. יש שמשקיעים בנכס למגורים שעלותו הייתה נמוכה והוא עלה, אך הצליחו להשכיר מיד את הנכס וכבר ליהנות מתשואה הולמת. יש שמשקיעים דווקא בנכסים מסחריים כגון חנות, משרד או כל מבנה מסחרי אחר.

רכישת הנכס הנכון במחיר הנכון ובתנאים המתאימים

 זו כבר עבודה של יועצי נדל"ן שיכולים לאתר עבורכם נכסים מתאימים כגון מיקום הנכס, גודלו, העלות שלו, הגישה מבחינת התחבורה. יועצי נדל"ן יתחילו בחיפוש הנכס בסמוך למרכזים קהילתיים כמו מכללה, אוניברסיטה, פארק תעשייה ועוד. ישנה חשיבות גבוהה למיקומו של הנכס, מה שמלמד על פוטנציאל ההשכרה והבטחת תזרים המזומנים. היום רבים הבינו כי תכנון פנסיה הוא יעיל בהרבה מאשר הפנסיה שיקבלו ממקום עבודתם או מהביטוח הלאומי והשקעה זו היא המניבה והבטוחה ביותר.

חברת אנלייז , הינה חברת יעוץ נדל"ן אשר יכולה להסביר לכם את התשואה באיתור נכון של נכס שיתאים לכם מבחינת התקציב. החברה מלווה את משקיעי הנדל"ן מתחילת ההליך ועד סופו במעמד החוזה. כמו כן, מתקיימות סדנאות למשקיעים הפוטנציאליים באמצעות מנהלי החברה, כך שתוכלו ללמוד עוד נתונים מעניינים ולהגיע עם הרבה ידע לעסקת הנדל"ן הבאה שלכם.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן