07

השקעה בנדל"ן בצפון – נכסים זולים שמניבים תשואה גבוהה

ישנם אנשים אשר רוכשים נכסי נדל"ן למטרות דיור, אבל ישנם כאלה שמשקיעים בנכסים בפריפריה על מנת ליצור הכנסה פאסיבית. הכנסה זו  תיצור לכם כסף, באמצעות השכרת הנכס, מה שיניב סכום יפה בכל חודש. מי שאין לו מספיק הון עצמי, יוכל להתפשר על השקעה בנכסים מרוחקים יותר כגון השקעת נדל"ן בצפון שכעת המחירים הם עדיין נמוכים והצפי שהם יעלו בעתיד הקרוב. גם אזורים בצפון שנמצאים בתהליכי פיתוח, עשויים להניב כסף רב בעתיד. על מנת ליצור את הטבילה הראשונה בהשקעת נדל"ן, יש להתחיל ברכישה של נכס ראשון זול, בדרך זו, תוכלו לא לקפוץ למים עמוקים בבת אחת ואף להסתכן בטביעה.. רכישת נכס ראשוני, מאפשרת למשקיע המתחיל להשביח את הנכס ואף למכור אותו בעתיד במחיר גבוה בהרבה יותר מאשר כשהוא רכש אותו. בדרך זו ניתן יהיה לבצע השקעה בנדל"ן בצפון ולרכוש עם הזמן את הנכס הבא כשאר הסכום לרכישה יהיה גבוה יותר אך משתלם מבחינת ההשקעה.

דוגמאות משתלמות להשקעה של נכסי נדל"ן בצפון

אחת הערים באזור הצפון שהיא כדאית להשקעה בנדל"ן הינה העיר קרית ים. עיר זו נמצאת בתהליכי פיתוח והתחדשות ערונית. השקעה זו, תהיה נבונה למשקיע המתחיל כאשר הוא מבין, כי השקעת נדל"ן בצפון המתפתחים היא הדבר הכי נכון כיום לעשות. יש לציין כי ישנם הרבה תוכניות פינוי בינוי באזור זה שעשויים לעלות את מחירי הדירות, נוסף על כך קרית ים נמצאת על חוף גדולים אשר עוברים תהליך פיתוח אשר יזרימו לעיר מטיילים ואנשים האוהבים לגור ליד הים. למרות הפיתוי של רכישת נכסים בקרית ים, לא לכל אחד ישנם הכלים הדרושים לאיתור נכון של נכס עם פוטנציאל רב ומבטיח. חברת אנלייז הינה חברת ייעוץ נדל"ן למשקיעים שמעוניינים ליצור הכנסה פאסיבית. לחברה יש את כל הכלים המעשיים למציאת נכסים מניבים באזורים מרוחקים שמהווים פוטנציאל אדיר להשקעה נבונה. החברה ליוותה עשרות לקוחות מרוצים, מאיתור הנכס וליווי מתחילת העסקה ועד לסופה במעמד החתימה. לחברה ישנה תכנית השקעה לכל לקוח, כך שיוכל לראות את התשואה הצפויה לו מהרגע שהשקיע ועד להרבה שנים קדימה.

השקעה בנדל"ן פרטי או עסקי – זו המומחיות של יועצי הנדל"ן

יש להבדל, בין נדל"ן פרטי, או נדל"ן עסקי במקומות מרוחקים ממרכז הארץ כמו הצפון למשל. בצפון הארץ קיימים הרבה מפעלים, בעלי עסקים זקוקים למבני תעשייה או משרדים שהם זולים בהרבה מאשר במרכז הארץ, מה שגורם לשכירות באזור זה להיות משתלמת וכדאית. תוכלו למצוא השקעה בנדל"ן בצפון באמצעות יועצי נדל"ן  מקצועיים שמכירים היטב את האזורים הפוטנציאליים להשקעה מושכלת וכדאית בצפון הארץ.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן