10

מומחה להשקעה בנדל"ן

עליית המחירים החדה בשוק הנדל"ן, נגרמה בשל משקיעים שהעדיפו לרכוש דירה להשקעה על פני ניהול תיק השקעות בבורסה. בשל הריבית הנמוכה במשק, רבים ניצלו את המצב והשיגו מימון בריבית נמוכה, מה שאפשר למשקיעי הנדל"ן להשיג מימון זול. למעשה, הגורם המרכזי שמכתיב את קצב עליית מחירי הנדל"ן הינו ביקוש והיצע. יש להתייעץ עם מומחה להשקעה בנדל"ן, כך שיוכל להשיג לכם השקעה במחיר אטרקטיבי באזורים שונים שעומדים בפני עליית מחירים.

אם נביט 15 שנה לאחור, נגלה כי ב15 השנים הללו, לא הייתה ירידת מחירי נדל"ן כי אם נהפוך הוא, רק עלייה וממש לא משנה באיזה אזור בארץ. אם תרכשו דירה להשקעה באמצעות מומחה להשקעה בנדל"ן, בניגוד לטלטלות שקיימות בשוק ההון, הדירה חיה וקיימת, ומייצרת הכנסה פסיבית קבועה ובהשקעות נכונות גם מעלה את ערכה.

מדוע השקעה בשוק ההון אינה משתלמת כמו השקעה בנדל"ן?

 מי שמפקיד את כספיו לטובת שוק ההון, למשל במניות, למרות שמומחים בשוק ההון מייעצים לכם בהשקעות השונות, הם לעולם לא יוכלו לחזות מה יקרה, מספיק שפיצוץ של מיכל נפט בסעודיה, יוכל לטלטל את השוק ולגרום להפסד כספי גדול. לעמת זאת מי שהוא מומחה להשקעה בנדל"ן, יוכל להעיד כי ישנן עליות בשוק הנדל"ן, שוק זה הוא יציב ואף ישנם תמריצים כגון מיסוי שאינם ניתנים למשקיעים פרטיים בשוק ההון. ניתן לקבל למשל פטור ממס על שכ"ד עד לתקרה של 4980 ₪ לחודש.

היכן מומלץ להשקיע בנדל"ן ולקבל תשואה גבוהה?

 אזורים שנמצאים בפריפריות המרכז, כגון נס ציונה, אור יהודה, יהוד, באר יעקב, הם אזורים שההשקעה בהם משתלמת וכן השקעה באזור הצפון שרק מתפתח תהיה השקעה נכונה. בכל מקרה, מומלץ תמיד, כי לפני צעד זה, תתייעצו עם מומחה להשקעה בנדל"ן.
זו הדרך הבטוחה ביותר להשקיע ללא חשש בנכס שיניב לכם שנים שכירות שתוכל לשמש אתכם כהכנסה פאסיבית נוספת, אם למשכורת או לפנסיה.

חברת אנלייז הינה אחת החברות המובילות בהשקעות בנדל"ן, החברה מלווה את לקוחותיה מתחילת הדרך ועד לחתימת החוזה של הנכס. כמו כן, ניתן להשתתף בסדנאות נדל"ן להעשרת הידע למי שמעוניין להשקיע בנכסי נדל"ן מניבים. ניתן יהיה להסתייע בחברה במציאת מקורות מימון כגון משכנתא, תכנית למציאת נכס מניב ואיתורו ועוד.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן