12

איך להשקיע בנדל"ן

אנשים רבים מעוניינים להשקיע בנכס מניב, כך שהם יהיו מסודרים למשך כל ימי חייהם, כאשר יתחילו לרכוש את הנכס הראשון ואז ימשיכו לרכוש עוד נכס, כך שיוכלו כבר להיות עצמאים כלכלית ולא להיות תלויים בקצבאות פנסיה או להמשיך לעבוד שעות רבות במשכורת נמוכה. השאלה היא איך להשקיע בנדל"ן. בשלב הראשון, יש ללמוד היטב את הנושא ואז תוכלו לדעת היכן להשקיע , כמה ומה התשואה השנתית של הנכס.

ישנם שמחפשים ספרים או קוראים מאמרים בנושא כך שיוכלו ללמוד את הנושא יותר לעומק, אך השתתפות בסדנא מקצועית שמלמדת על השקעות נדל"ן יכולה לקצר לכם את הדרך וכך תלמדו באמת איך להשקיע בנדל"ן. בצורה בטוחה ורווחית, לאלו מכם אשר כבר נמצאים כבר בתוך תהליך השקעה בנדל"ן, כדאי כי יהיה לכם דו"ח אקסל במחשב שמפרט בתוכו את כל הנכסים אשר ראיתם ואשר אתם מתכננים לראות. כך תהיה לכם רשימה של כל הנכסים הרלוונטים לכם ותוכלו לערוך ניתוח והשוואה ביניהם עד שתגיעו להחלטה לגבי רכישה.

בנו תמהיל משכנתא ושלמו מהשכרת הנכס

רבים משקיעים כבר מגיל צעיר יחסית, כאשר יש להם סכום מסוים של הון עצמי והם משלימים את תשלום הנכס מהמשכנתא, אך התשלום של שכ"ד יכול לשלם את הסכום החודשי של ההלוואה. אם הנכם רוצים לייצר תזרים מזומנים כל חודש ולהפחית את ריביות המשכנתא, כדאי שתאספו כמה שיותר הון עצמי, כך שההחזרים החודשיים למשכנתא, לא יהיו גבוהים מדי. התמקחו מול הבנקים, אילו ריביות הן מהנמוכות ביותר שתוכלו לקבל עבור המסלולים שבחרתם ואז תוכלו לבחור את הבנק שיעניק לכם משכנתא תמורת רישום הנכס תחת שעבוד הבנק. ברגע שתרכשו את נכס ההשקעה הראשון שלכם כבר לא תתהו בשאלה כמו איך להשקיע בנדל"ן. הכול יהיה קל יותר, לאחר הידע שצברתם וההתנסות הראשונה שלכם ברכישת הנכס להשקעה.

הכסף כבר יעבוד בשבילכם – השקעה נכונה בנדל"ן

זו המטרה והחלום של רבים מהישראלים, להתחיל לרכוש נכסים ולהנות מהכנסה פאסיבית. יש כאלה שכבר נהנים מתשואה מלאה כאשר סיימו את תשלומי המשכנתא והם יושבים על זרי דפנה כשהם נהנים מהכנסה פאסיבית מכובדת. ויש כאלה שנמצאים בתחילת דרכם אל הכנסה פאסיבית על מנת לדעת איך להשקיע בנדל"ן, גם אם אין לכם הון עצמי, תוכלו להתייעץ עם  יועצי מימון אשר ידריכו אתכם בכל הקשור לזכויותכם הבנקאיים ודרכי ניצול המימון הטובות ביותר עבורכם

חברת אנלייז, הינה אחת החברות המוכרות בניתוב נכון של משקיעים ישראלים להשקעה בנדל"ן, כאשר החברה עורכת סקר שוק ומוצאת גם על פי ניתוח מעמיק של אזורים מסוימים בארץ, מה האזור החם הבא להשקעה מניבה בדירות, או נכסים מסחריים שעשויים להניב תשואה יפה ואף ערך הנכס יעלה מהר עם הזמן. לחברה, ליווי צמוד למשקיע מאיתור הנכס ועד לחתימת החוזה בפועל. כמו כן, החברה עורכת סדנאות נדל"ן למשקיעים שזו להם הטבילה הראשונה ברכישה של נכס להשקעה.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן