פנסיה מנדל"ן – לרווחה כלכלית

בשנים האחרונות כבר למדנו, כי זה כבר אינו סוד שקרנות הפנסיה לא מצליחות להשיג תשואות משמעותיות. גם אדם שעבד כל חייו במקום קבוע, לא יוכל להתקיים מפנסיה שהיא נמוכה לעומת יוקר המחייה שרק עולה. מלבד זאת, הכספים שאנו חוסכים בקרן פנסיה נמצאים בידי הטייקונים שעושים בהם כבשלהם. היום פנסיה מנדל"ן הינו הפתרון המושלם ביותר למי שבאמת רוצה ליהנות מרווחה כלכלית ולא לחשוש שלא יסיים את החודש  מקצבת פנסיה שאינה מספיקה להוצאותיו השוטפות.

גם הביטוח הלאומי שהוא הגוף אשר אמור להעניק לנו את המינימום הנדרש בכדי להתקיים בנוסף לפנסיה שאנו נקבל ממקום העבודה, הודיע כי הוא לא יוכל לעמוד בתשלום קצבאות הזקנה של אזרחי ישראל החל משנת 2045, מה שמבהיר לנו כי דור העובדים של היום, זה שמפריש דמי ביטוח לאומי מידי חודש, לא יוכל לקבל את המגיע לו עם עליית תוחלת החיים והתרוקנותה של הקופה הציבורית. עוד סיבה לדאוג ולהכין את הקרקע שלנו, תרתי משמע, על מנת  שנוכל לחיות טוב יותר, באמצעות פנסיה מנדל"ן. דבר זה מראה לנו, כי עלינו להתנתק מתלות בגורמים זרים.

דירה להשקעה המעלה את ערכה ואת סכום השכירות עם השנים

מי מאתנו אינו זוכר את אזור הדרום בשנים 1990-2003 שעמדו באזור זה דירות שלא היו מאוכלסות ונמכרו אז במחיר מצחיק של 100,000 ₪  אמנם נכון שאז הן היו ריקות מאדם, אך היום חלק ממי שהשקיע בהן, פשוט הפך למיליונר. לסיכום, מי שרוכש דירה להשקעה וכזאת שבסופו של דבר יוכל ליהנות ממנה בתור פנסיה מנדל"ן, ייהנה גם מהתייקרותה של הדירה. דמי השכירות מחויבים היום במס שולי, מה שעשוי להיות זניח בהשוואה לתשואה המתקבלת ממנה.

הסיכון הגדול ביותר בחיי אדם הינו להישאר ללא מקור הכנסה בזקנה

למרות שהשקעת נדל"ן הינה השקעה גדולה, יהיה על המשקיעים לקחת לא מעט סיכונים, כאשר הם מחפשים את הנכס הראשון שלהם להשקעה, אבל אלה הם למעשה סיכונים מבוקרים שנטרתם הינה הימנעות מסיכון הרבה יותר גדול ואפילו מפחיד- להישאר ללא מקור הכנסה בזמן הפנסיה שבו אנו זקוקים לכסף יותר מתמיד. רבים מנהנים מהשקעה שמניבה להם בעצם פנסיה מנדל"ן כאשר השקעה זו, באמצעות יועצים שהם מומחי נדל"ן הצילה אותם  וגרמה להם לביטחון כלכלי יציב.

חברת אנלייז, הינה חברת יועצי נדל"ן שמאתרת נכסים אטרקטיביים בעל פוטנציאל גבוה, למי שמעוניין ליהנות מתשואה קבועה וביטחון כלכלי ללא תלות בגורמים אחרים. החברה מלווה את לקוחותיה לאורך כל הדרך מאיתור, חיפוש למימון  כגון משכנתא, ועד לרכישת הנכס. לחברה סדנאות עבור משקיעי נדל"ן שמעוניינים לשאוב עוד ידע בתחום. לחברה מאות לקוחות מרוצים שנהנים מהשקעתם כבר שנים.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן