09

נכסים להשקעה בצפון – לעוד הכנסה שתניב לכם המון

במצב הכלכלי הנוכחי, כאשר אין יציבות בשווקים הפיננסיים, משקיעים רבים ובעלי הון, מתחילים לחשוב יותר לכוון של השקעה בנדל"ן. התשואה הפוטנציאלית של נכסים והשבחתם, תמיד היו משתלמים מכל חיסכון או אפיקי השקעה אחרים. הכסף בבנקים צובר ריביות נמוכות מאוד ולכן שימוש עם הכסף שיפיק הכנסה פאסיבית כמו נכסים להשקעה בצפון, יהיה צעד נבון ומשתלם. למשל, דירת 3 חדרים באזור חיפה, בשכונה כמו נווה שאנן, עולה רק 450,000 יורו. משקיע יכול להשקיע סכום של 100,000 ₪  ולקחת משכנתא ולשלם אותה באמצעות השכירות, עד שהתשלומים ייפסקו והוא יוכל ליהנות מתשואה גבוהה. דירות אלה, מושכרות לסטודנטים לרוב או זוגות צעירים, כאשר שכ"ד של דירה מסוג זה הינו 2,000 ₪ לחודש.

בררו עם יועץ השקעות בנדל"ן היכן משתלם לרכוש דירה

תמיד כדאי לחקור את השוק בעיניים של מקצוענים, אלה שמומחים בהשקעות נדל"ן ואשר יכולים להציע למשקיעים נכסים להשקעה בצפון, לאחר שסקרו היטב את השוק ויודעים כי אזור מסוים בצפון הארץ, נמצא במגמת עלייה וזה הזמן הנכון להשקיע בו. רק באמצעות הבנקים,תוכלו למעשה ליטול הלוואה או משכנתא של למעלה מ-60% מגובה ההשקעה. הבנקים מעודדים השקעות בנדל"ן היות ושוק זה, הינו יציב ובטוח להשקעה , כך שאף מוסד פיננסי אחר, אינו יאפשר לכם הלוואה זו, חוץ מהבנקים עצמם.

עוד ערים בצפון  הארץ שמשתלם לרכוש בהן דירות להשקעה

לאחרונה, קיים ביקוש רב לדירות בעיר קריית שמונה. תוכלו למצוא דירות בנות 3 חדרים במחיר של 260,000 ₪  כאשר השכירות עליה היא בין 1500-1700 ₪  לחודש התשואה הינה בין 7%-8%. יש לחפש את הנכס כמה שיותר באזור הצפוני של העיר, קרוב לדרך תל חי, כי ישנם הרבה סטודנטים הלומדים במכללה הנמצאת באזור זה, כך שהביקוש לשכירות רק גובר. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם מומחים שיכולים להציע לכם נכסים להשקעה בצפון, מה שיעניק לכם אופציות שיתאימו לתקציב ולמשכנתא שאתם מעוניינים לקחת על הנכס.

היום כבר אין חשש לאתר נכסים שיהוו עבורכם השקעה יפה ובטוחה, מה שיגרום לכם להכנסה שוטפת בעתיד, מבלי הצורך לעבוד קשה. חברת אנלייז, הינה אחת מהחברות המובילות לייעוץ להשקעה באמצעות נכסים והחברה תתחיל לאתר לכם נכסים להשקעה בצפון, כאשר תוכלו לראות את ניתוח התכנית כמו תשואה, שכירות, סכום ההלוואה בהתאם להון העצמי שאתם משקיעים, מה שיעניק לכם תמונה ברורה לגבי השקעה זו.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן