005

באמצעות מרצה לנדל"ן – תקבלו מידע מקיף והיכן כדאי להשקיע

כל מי שישמע את המילה נדל"ן, ישר מקבל אסוציאציה של רכישת נכס. יש כאלה שרואים את המילה נדל"ן כתכנית לפנסיה שממנה יוכלו לחיות בכבוד. היום ישנה הזדמנות גדולה לרכוש נדל"ן בגלל הריבית הנמוכה במשק, העומדת על 0.1% . ריבית זו גורמת למשקיעים נבונים להשקיע בנדל"ן ולמנף את השקעתם. ישנם כאלה ששומעים הרצאה מאת מרצה לנדל"ן, אשר מכיר היטב את השוק וניתח את ההשקעות הכדאיות ביותר של נכסים באזורים שונים בארץ, אשר בקרוב יקבלו תנופה ומחיריהם יעלו פלאים.

ידע הוא כוח- הגיעו לסדנאות והרצאות בנדל"ן

רבים החלו להבין שהסיכוי הטוב ביותר עבורם  לעבור בכבוד את ימי זקנתם זה לבטח שלא באמצעות הפנסיה המעטה שרבים יקבלו בעת זקנתם. כדאי לדאוג בעוד מועד לביטחון כלכלי וההשקעה הבטוחה ביותר שמוכיחה את עצמה הינה התשואה שמשקיעים יקבלו מהשקעת נדל"ן.   כדאי תמיד להיות בהרצאות ולשמוע מה מספר מרצה לנדל"ן , במיוחד לאלה שמעוניינים להתחיל בהשקעה הראשונה שלהם. יש אנשים שמשתחררות להם קרנות השתלמות והם אינם מעוניינים שכספם יהיה ונח בבנק בריבית ממש אפסית וההשקעה הנבונה ביותר הינה רכישת נכס שיניב להם רווחים.

באמצעות מרצה לנדל"ן, הם יבינו טוב יותר. המרצה מסביר בשפה ברורה  לכולם ומסביר את מושגי הנדל"ן, כך שהמשתתפים הרצאה, יוכלו "לדבר את השפה". בדרך זו הם יאבדו את החששות הראשוניות שלהם וכן בנוסף,המרצה יסביר פרטים לגבי ההשקעה שמתחילה באיתור הנכס, לקיחת משכנתא ועד למכירת הנכס לאחר שערכו עלה במטרה לאתר נכס  נוסף במחיר אטרקטיבי.

ההבדל בין רכישת דירה לרכישת נכס להשקעה

כאשר תגיעו להרצאה על השקעות מניבות בנדל"ן מרצה לנדל"ן, יסביר לכם לגבי ההבדלים בין רכישת דירה למגורים ולבין רכישת נכס להשקעה. תוכלו לדעת כיצד לנצל נכון את ההון העצמי ולדעת כיצד תוכלו להימנע מטעויות נפוצות. פרטים נוספים תוכלו לשמוע לגבי הנדל"ן וכן, תוכלו לשאול שאלות את המרצה כגון: האם ניתן יהיה להשקיע בנכס מניב גם ללא הון עצמי ואם כן, כיצד זה יכול להיות בר ביצוע? הרצאות מסוג זה, מהוות קרש קפיצה בדרך הנכונה אל חירות כלכלית והכנסה פאסיבית גבוהה ללא מאמץ.

חברת אנלייז, הינה חברה לייעוץ נדל"ן  המלווה את הלקוח מתחילת התהליך בייעוץ נכון לנכס מניב, איתור הנכס, ועד לחתימת החוזה בפועל. לחברה ניסיון רב והמון לקוחות מרוצים שנהנים מנכסים מניבים. החברה מקיימת סדנאות והרצאות בנושא נדל"ן, למשקיעים שמעוניינים לקבל מידע ולהתחיל להשקיע.

צרו אתנו קשר

מעניין? שתפו חברים:

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן